A fost descoperit elixirul tineretii vesnice

Cercetatorii americani sustin ca au descoperit un compus natural care se regaseste in avocado, broccoli, varza si castravete, care are ”efecte anti-imbatranire remarcabile in cazul soarecilor” si care ar putea functiona si la oameni.

elixirul_tineretii

Oamenii de stiinta, care au inceput deja testele clinice pe un mic grup de oameni, au declarat ca se observa efecte benefice in cazul soarecilor cu varste inaintate care au primit in apa acest compus, numit NMN. Potrivit acestora, nivelul lor de activitate fizica a crescut, densitatea osoasa si starea muschilor s-au imbunatatit, sistemul imunitar, vederea si ficatul  functioneaza mai bine si s-a observat chiar si o pierdere din greutate.

Cercetatorii au studiat proprietatilor proteinei NAD, cea care produce energiea organismului. Pe masura imbatranirii, producția de NAD scade, lucru care face parte din procesul de imbatranire.

Nu exista un procedeu de a suplimenta cantitatea de NAD din organism, situatie in care oamenii de stiinta au cautat un alt procedeu  de a spori produtiia proteinei. Soarecilor le-a fost administrat NMN in apa de baut, iar rezultatele au fost spectaculoase.

NMN are remarcabile efecte anti-imbatranire in cazul soarecilor, sustine profesorul Shin-ichiro Imai, de la Universitatea din Washington University, cel care a condus cercetarea.

Imai crede ca testele clinice pe subiecti umani, care au inceput in Japonia, vor avea rezultate similare. El spera ca acest lucru este o metoda de a-i ajuta pe oameni sa ramana sanatosi pe masura ce imbatranesc.