CANCERUL este INVINS. Cercetatorii de la Universitatea Duke din Statele Unite au creat medicamentul care ucide celulele canceroase, bazandu-se pe un anticorp preluat de la persoanele rezistente la cancer.

cancer

Ani de zile, medicii specialişti s-au chinuit să arate diferenţa între un cancer care ucide rapid pacientul şi unul non-fatal. Conform teoriei, nu cancerul este slab, ci sistemul imunitar poate suporta mai bine prezenţa unei tumori, scrie Gândul.

Anticorpul atacă celulele canceroase fără a afecta celelalte celule şi fără a avea efecte secundare notabile, susţine coordonatorul cercetării, Edward Patz.
„Această descoperire poate reprezenta o nouă abordare în tratarea cancerului, deoarece anticorpul ucide selectiv celulele tumorale, astfel că nu are efecte secundare semnificative”, a declarat Patz.

“Noi credem că putem schimba ‘răspunsul’ sistemului imunitar ca mai apoi să-l lăsăm să ucidă tumora”, a mai spus cercetătorul.

Acesta a declarat că a făcut studii asupra unor cancere descoperite accidental, ca de exemplu atunci când un pacient bolnav de cancer a suferit o operaţie de hernie.

“Dacă nu le-ar fi descoperit, oamenii aceştia ar fi murit cu cancer, nu de la cancer”, a spus Edward Patz.

Apoi, un grup de cercetători a încercat să caute dovezi că sistemele imunitare ale oamenilor reacţionează diferit, găsind acest anticorp. După ce l-au testat atât pe şoareci cât şi pe celule umane canceroase, au raportat rezultatele revistei Cell.

În ambele cazuri, anticorpul a ucis celulele canceroase, deşi şoarecii au murit şi ei, probabil din cauză că doza administrată nu a fost suficientă, susţine Edward Patz.

„Am arătat că acest anticorp ucide celulele canceroase. Poate nu pe toate, dar cu siguranţă are un efect asupra acestor celule tumorale”, a mai spus el.

Medicamentul a avut un impact în special asupra timpului de răspuns al sistemului imunitar, lucru care ar putea contribui în mod decisiv la combaterea cancerului.

citeste mai mult pe Vocea.net

Acest conținut este doar pentru membrii sitului. Dacă ești un utilizator, te rog autentifică-te. Utilizatorii noi se pot înregistra mai jos.

Autentificare utilizatori existenți